poniedziałek, 31 października 2011

Metamorfoza na życzenie. roxitka26

Przed: Moje pierwsze wrażenie..: OLABOGA! DZIEWCZYNO COŚ TY ZE SB ZROBIŁA?! MASAKRA.. Zaniemówiłam...

Po: Te twoje "oczy" jak jeż... ściągałam ponad 5 minut.. Te piękne oczęta trzymałaś pod tak grubą warstwą sztucznych rzęs. Pomalowałam skromnie, ale ładnie. ;) Masz baaardzo dużo kosmetyków, co mi tylko się marzy... Włosy pomalowałam, bardzo fajną farbą do włosów. Ups! Zapomniałam o pomalowaniu ust. Przepraszam. xd Bywa.

 Przed: Ym.. nic mi się nie podoba. Tyle.. 

Po: Dałam sweterek, który niezmiernie mi się podoba... dodałam także spodenki z Miss Sixty, oraz spódniczkę HB, która znajduje się pod spodenkami... Reszty nie muszę opisywać, ponieważ, podoba mi się.. 
Podoba się Wam?
Opinię pozostaw w komentarzu. 
Ps. Sorry, że Cię tak "zjechałam " ale nie lubię być sztucznie miła i kłamać... 

15 komentarzy:

  1. Spoko. ;3 Zaraz wyślę Ci wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeśli chodzi o stylizacje to super ;D ale przed to masakra ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Oliwi: Tak SZYMON WRACA! Dzięki hah, tak wiem, masakra. o:
    Do Szymona: Nmzc. I bierz się do roboty. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg, to nieprawdziwy ja c;
    Na GG Ci wyjaśnię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze "szymku", że już nie oskarżasz mnie na prawo i lewo. :>>

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg, to nieprawdziwy ja c; Na GG Ci wyjaśnię.
    - E? Szymon czy Patrycja? -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mieszaj się w nie swoje sprawy dziecinko. DOBRZE CI RADZĘ. ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jeżeli tak to nie pisz w komentarzach na blogu publicznym, na którym inni także czytają. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. racja - Maja - nie wtrącaj się w nasze sprawy. c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Doooobrze ją zjechałaś. Jeżozwierz piedzielony.

    OdpowiedzUsuń
  11. @MisterSzymon: Wiem, że to nie Szymon, tylko ktoś kto "włamał" mu się na konto.
    @Veniice: Hah, no po prostu zjechałam, bo mi się nie podoba, nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń