piątek, 28 października 2011

Metamorfoza na życzenie. Adamo_1306

Przed: Podoba mi się.. Powiem Ci, że chyba wszystko. Części twarzy są moimi ulubionymi. Włosy są OK. Hmm.. Makijaż jest staranny. Kolory współgrają ze sobą. Podoba mi się. :x (Przepraszam, że na screenie nie ma napisu "Przed." mój błąd, sorry.)

 Po: Ajajaj. Jakże ja nie lubię oceniać swoich makijaży itp... Mnie się podoba. Ja nic więcej nie napiszę, ponieważ jest to makijaż wykonany przeze mnie, a ja siebie nie umiem ocenić..

Przed: Jest tak hmm... normalnie, ale fajnie. Podoba mi się dobranie kolorów.. I cóż tu mówić.. Uwielbiam twoje wszystkie stylizacje, więc nie mogę ocenić, hah. ;p

Po: Jest tak siwo..  Mnie się podoba, ale nie do końca. 

Podoba się? ;3 
Czekam na twoją opinię i oczywiście innych obserwatorów.
Pozdrawiam Maja. xoxo 

Edit: Screen ubrań za pomocą, których powstała stylizacja.

Coś mało tych ubrań. o: Wybacz, ale stylizacja była robiona na szybko i ze stresem. :p

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Jest mi przeogromnie miło za tak miłe słowa. Mam nadzieję, że jest to prawdą, nie kłamstwem. Jeżeli będziesz chciał wykorzystać tę metamorfozę. Proszę bardzo. ;) Dodam zaraz screna rzeczy z których składa się stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń