piątek, 28 października 2011

Metamorfoza: BlondynaXXS

Makijaż:
Przed: Hmm, możenie jest jakoś oryginalnie czy pięknie, ale powiem ci ,że Ci się udało to jakoś skąponować bo pasuje to wszystko do siebie, jest tak hmmm... zimno ! tak zimno, to dobre określenie ;D


Po: Powiem ci ,że z twoją dużą ilością kosmetyków itp, bawiłam się tobą, a raczej twoją medoll. Postanowiłam na coś 'ostrego' hah :D a to dlatego bo czarne włosy i dodałam czerwooone pasemka !Z oczami nie mogłam nic wykombinować, więc dałam soczewki, żeby trochę otworzyć oko ;) mam nadzieję, że się podoba !

Strój:
 Przed: Nie postarałaś się, chociaż to w jakimś sensie pasuje do twarzy. Założyłaś zwykłą białą długą suknie i to wszystko. Stać Cię na więcej.ALE udało ci się po raz kolejny skromnie się ubrać, jednak pasuje to wszystko do siebie, jest tak zimno, to było moje pierwsze skojarzenie !

Po: No, nawet, nawet mi się podoba, no ale nie masz zbyt wielu ubrań i trudno coś wykombinować, ale myślę ,że to mogłabyś założyć ;) to tyle.

Mam nadzieję,że się podobało, opinie zostawiajcie w komentarzu.


xoxo Oliwia

1 komentarz:

  1. Szczerze mówiąc makijaż mi się nie podoba, no i ubiór jest w miare..

    OdpowiedzUsuń